POLITYKA PRYWATNOŚCI

I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES

W SERWISIE WWW.ADWOKATBEATARODAK.PL

I.

  1. Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem serwisu działającego pod adresem: www.adwokatbeatarodak.pl (zwanego dalej: „Serwisem”).
  2. Właścicielem Serwisu oraz Administratorem Państwa danych osobowych jest Beata Rodak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Kancelaria Adwokacka Adwokat Beata Rodak, ul. Łódzka 18, I piętro, 95-100 Zgierz, NIP: 7322214182 , mail: kontakt@adwokatbeatarodak.pl (zwana dalej: „Kancelarią”).
  3. Dane osobowe zbierane przez Kancelarię przetwarzane są na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”) oraz w polskich przepisach wydanych w związku z RODO, w tym  ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
  4. Administrator zachowuje Państwa dane osobowe w poufności i zabezpiecza je przed niepowołanym dostępem osób trzecich na zasadach określonych w ww. aktach prawnych.

II.

  1. Przetwarzanie danych osobowych jest wykonywane przez Kancelarię w celach określonych w art. 6 ust. 1 lit a, b, c, f, RODO.
  2. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres:
  • gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy – do momentu przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,
  • gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do momentu jej odwołania, a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.

 

III.

  1. Serwis umożliwia odwiedzającym stronę internetową Kancelarii (zwanymi dalej: „Użytkownikami”) skontaktowanie się z Kancelarią za pośrednictwem formularza kontaktowego (zwanego dalej: „Formularzem”).
  2. Użytkownicy podają swoje dane osobowe oraz wyrażają zgodę na ich przetwarzanie w sposób dobrowolny.
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych przez Użytkownika może być w dowolnym momencie wycofana.
  4. Dane osobowe Użytkowników mogą zostać udostępnione podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Kancelarii w zakresie wsparcia technicznego, organizacyjnego, informatycznego, księgowego, jak również dostawcom usług płatniczych, a także instytucjom i organom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
  5. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługują następujące prawa:
  • prawo dostępu do jej danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
  • prawo sprostowania jej danych, (art. 16 RODO);
  • prawo usunięcia jej danych („prawo do bycia zapomnianym”), (art. 17 RODO);
  • prawo ograniczenia jej danych (art. 18 RODO);prawo przeniesienia jej danych (art. 20 RODO).
  1. W celu skorzystania z ww. praw, należy skontaktować się z Kancelarią za pomocą Formularza lub pod adresem do doręczeń albo adresem e-mail wskazanym w Postanowieniach wstępnych niniejszej Polityki Prywatności. Ponadto osobie, której dane są̨ przetwarzane przez Kancelarię, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Więcej informacji pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/p/skargi

 

IV.

  1. Za pomocą Formularza Użytkownik może sformułować wiadomość / pytanie do Kancelarii.
  2. Wypełnienie Formularza ma na celu przekazanie Kancelarii podstawowych informacji dotyczących sprawy w celu m.in. uzyskania porady prawnej, umówienia się na spotkanie.
  3. Wypełnienie i przesłanie Formularza jest dobrowolne i niezobowiązujące, w szczególności sam fakt wypełnienia i przesłania Formularza nie rodzi po stronie Użytkownika ani Kancelarii żadnych zobowiązań finansowych lub zobowiązań innego rodzaju. Warunki uzyskania porady / pomocy prawnej dotyczącej sprawy ustalane są bezpośrednio z Kancelarią.
  4. Kancelaria przetwarza dane osobowe podane przez Użytkownika w celu skontaktowania się z Użytkownikiem w opisanej sprawie oraz udzielenia odpowiedzi na otrzymaną wiadomość, po uzyskaniu uprzedniej zgody Użytkownika.
  5. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane do czasu ustania celu ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody przez Użytkownika.

V.

  1. W Serwisie wykorzystywane są pliki cookies (zwane dalej: „Cookies”), które są plikami tekstowymi przechowywanymi w elektronicznym urządzeniu końcowym (zwanym dalej: „Urządzeniem”) Użytkownika Serwisu.
  1. Zbieranie plików cookies wspiera poprawne funkcjonowanie Serwisu oraz służy celom statystycznym.
  2. Użytkownik może określić zakres dostępu plików cookies do swojego urządzenia w ustawieniach przeglądarki.

VI.

  1. Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności.
  2. Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego w Serwisie.